Električni motorji Wheel–In

Električni motorji Wheel–In predstavljajo najnovejši in najbolj efektiven pogonski sistem, dostopen na trgu. Napredna tehnologija brezkrtačnega motorja proizvaja maksimalni razpon navora ter dovolj moči za vsak vzpon.

Vrste naprednih motorjev za električna kolesa

Wheel–In Direct

Wheel–In Direct motorji so primerni kot glavni pogon—so nekoliko težji ter trpežnejši, pri nožnem pogonu nudijo minimalni upor, ker delujejo kot dinamo. Še posebej jih priporočamo za prevoz tovora oziroma za težja kolesa ter trikolesa pri katerih je zaželena stalna električna pomoč.

pulsar direct pulsar direct stator

Wheel–In Mini

Wheel–In Mini motorji so primerni kot pomožni pogon—so lažji in imajo integrirano planetno gonilo, ki skrbi za zmanjšanje obratov, povečanje navora ter uravnava sklopko katera se avtomatično razdvoji, ko poganjate hitreje kot motor. Zato so še posebej primerni predvsem kot pomoč.

pulsar mini pulsar mini stator

Možnost namestitve brezkrtačnih, trifaznih motorjev

Wheel–In motor v prednjem kolesu

Primeri: TranzX, Pulsar, Heinzmann, Sanyo, …

Prednosti

  • enostavna nadgradnja kolesa
  • možnost torpedo (kontra) zavore v zadnjem kolesu
  • velika izbira mehanizmov za prenos v zadnjem kolesu
  • pogon na oba kolesa boljše vzpenjanje po slabem terenu
  • enakomerno razdeljeno težišče v primeru montaže baterije na zadnjem delu kolesa

Slabosti

  • povečanje nevzmetene teže
  • možnost poškodbe prednjih vilic pri močnejših motorjih

Sredinsko nameščen BLDC motor

Primeri: Yamaha, Panasonic, Bosch, HribiTec, …

Prednosti

  • nizko sredinsko težišče
  • možnost optimalnega prenosa na kolo
  • krajša električna napeljava

Slabosti

  • težka nadgradnja
  • ni možnosti torpedo zavore

Wheel–In motor v zadnjem kolesu

Primeri: BionX, Pulsar, Heinzmann, E-Drive, Accell, …

Prednosti

  • boljši oprijem predvsem pri močnejših motorjih ter tovornih kolesih
  • krajša električna napeljava

Slabosti

  • večja teža kolesa v zadnjem delu
  • povečanje nevzmetene teže
  • ni možnosti torpedo zavore